برنامه های استانی

برنامه مهاجرتی مناطق حوزه ی آتلانتیک

نمای کلی برنامه

 

 برنامه مهاجرت آتلانتیک برای تقویت رشد اقتصادی در استان های آتلانتیک کانادا از طریق جذب کارگران ماهر طراحی شده است. استان های حوزه آتلانتیک شامل نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد است.

برای واجد شرایط بودن برای برنامه مهاجرت آتلانتیک، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی رسمی داشته باشند. معمولاً برای دریافت پیشنهاد شغلی کانادایی برای مقاصد مهاجرتی، متقاضی باید ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) را دریافت کند. در صورتیکه دریافت LMIA برای برنامه مهاجرت آتلانتیک مورد نیاز نیست. در عوض، پیشنهاد شغلی باید از سوی یک کار فرمای تعیین شده باشد.

برنامه مهاجرت آتلانتیک به عنوان یک برنامه آزمایشی در سال 2017 آغاز شد و در آغاز سال 2022 دائمی شد. AIP مسئول پذیرایی از بیش از 6000 تازه وارد به استان های آتلانتیک در هر سال است.

 

الزامات برنامه

 

برنامه مهاجرت آتلانتیک، مهاجرت را با اتصال دو طرف ذیل تسهیل می کند:

  1. اتباع خارجی علاقه مند به اقامت در آتلانتیک کانادا
  2. کارفرمایانی که از طرف دولت برای استخدام اتباع خارجی تعیین می شوند.

برنامه مهاجرت آتلانتیک برای هر دو طرف شرایط متفاوتی دارد.

الزامات اتباع خارجی

اتباع خارجی که علاقه مند به مهاجرت به نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا، یا جزیره پرنس ادوارد هستند، فقط در صورتی می توانند این کار را از طریق برنامه مهاجرت آتلانتیک شمالی انجام دهند که شرایط خاصی را داشته باشند. اول، تبعه خارجی باید یک پیشنهاد شغلی رسمی از یک کارفرمای تعیین شده داشته باشد.

دوم، تبعه خارجی باید شرایط واجد شرایط بودن را داشته باشد. این الزامات بسته به اینکه داوطلب تحصیلات واجد شرایط پس از متوسطه را در آتلانتیک کانادا تکمیل کرده باشد یا خیر، متفاوت است.

شرایط سابقه کار

داوطلبان باید حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت و با حقوق در پنج سال گذشته داشته باشند. شما می توانید ساعات کار در خارج از کشور یا در داخل کانادا را برای این سابقه کار حساب کنید. سابقه کار باید بر اساس طبقه بندی ملی شغلی (NOC) در سطح مهارت 0، A، B یا C باشد.

الزامات فارغ التحصیلان خارجی

داوطلبانی که واجد شرایط به عنوان فارغ التحصیلان بین المللی هستند، نیازی به رعایت شرایط تجربه کاری ندارند. برای برآوردن شرایط یک فارغ التحصیل بین المللی، داوطلبان باید:

  • مدرک تحصیلی حداقل دو ساله، دیپلم، گواهینامه، یا گواهی حرفه ای یا کارآموزی. از یک موسسه معتبر پس از دوره متوسطه در یکی از استان های آتلانتیک داشته باشند.
  • در تمام مدت تحصیل دانشجوی تمام وقت بوده باشند.
  • حداقل 16 ماه در طی دو سال گذشته قبل از فارغ التحصیلی در یکی از استان های آتلانتیک زندگی کرده باشند.
  •  در طول تحصیل در کانادا دارای مجوز تحصیلی مورد نیاز و در صورت نیاز مجوز کار داشته باشند.

تیم ما چگونه این کار را برای شما آسان می کند:

ما درک می کنیم که اطلاعات زیادی را می توان در فضای اینترنت جستجو کرد، اما این اطلاعات هرگز "کل داستان" مربوط به موقعیت شخصی شما و اقدامات مربوطه بر آن اساس را بیان نمی کند. همچنین مشاوران، وکلا و کلاهبرداران زیادی وجود دارند که به نظر می‌رسد این موضوع را گیج‌کننده‌تر از آنچه هست می‌کنند. هدف تیم مهاجرتی ما برای شما این است که شما را در طول این فرآیند،از ابتدا تا انتهای سفر مهاجرتی شما ساده و هدایت می کنیم. ما شما را راهنمایی می کنیم و خدمات ذیل را به شما ارائه می دهیم:

  • مشاوره و راه حل های شخصی مهاجرت که متناسب با مورد و موقعیت شما است
  • اسناد و اطلاعات جامع در هر مرحله از فرآیند، از جمله اطلاعات و نکاتی که در وب سایت IRCC یافت نمی شود.
  • خدمات مقرون به صرفه با شرایط پرداخت متفاوت
  • همکاری با یک مشاور مهاجرتی دارای مجوز که از طرف شما با شما ارتباط برقرار کرده و نماینده شما خواهد بود.
  • پشتیبانی و کمک در هر مرحله از سفر مهاجرت، از درخواست اولیه تا فرود و اسکان در کانادا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *