مجله مهاجرتی, خدمات کامیشنر

جدیدترین تغییرات ویزای مهاجرتی استارت آپ

استارتاپ

جدیدترین تغییرات ویزای مهاجرتی استارت آپ در تاریخ ۲۷ جون، وزیر مهاجرت و شهروندی کانادا، شان فریزر، شش تغییر جدید مهاجرتی کانادا را اعلام کرد. یکی از این تغییرات، اصلاحات جدید در برنامه استارت آپ کانادا بود در جهت توسعه این برنامه و پذیرش متقاضیان بیشتر و تسهیل در انطباق این افراد با بازار کار کانادا . در این مقاله به طور مختصر به این تغییرات می‌پردازیم: در اولویت قرار گرفتن متقاضیانی که تعهد مالی بیشتر از سوی موسسات اسپانسری مورد تایید کانادایی از جمله ونچور کپیتال‌ها (Venture Capitals)، انجل کمپانی‌ها (Angel Investors) و انکیوباتورها ( Incubator) داشته باشند.

دریافت ویزای کار سه ساله برای متقاضیانی که پرونده آنها در حال رسیدگی در اداره مهاجرت کاناداست.

این اجازه کار به خانواده فرد متقاضی هم تعلق می گیرد. دریافت ویزای کار سه ساله باز به جای ویزای کار یکساله بسته برای متقاضیان. بدین معنی که الزامی به کار کردن تنها برای بیزینس خود در کانادا ندارند. افزایش ظرفیت پذیرش برنامه از ۱۰۰۰ نفر به ۳۵۰۰ نفر همه اعضای تیم بیزینسی به اجازه کار دسترسی خواهند داشت. در گذشته فقط اعضای اصلی و حیاتی بیزینس که حضورشان مورد تایید اسپانسر بود می‌توانستند اجازه کار کانادا را بگیرند.

بررسی پرونده‌های متقاضیان برنامه استارت آپ که متوقف شده بود در اولویت رسیدگی قرار خواهد گرفت. اداره مهاجرت کانادا به زودی تغییرات جدیدتری برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های این برنامه و‌ کمک به افزایش بازدهی آن اعلام خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *